torsdag 5 mars 2009

Hon


Min modiga, glada, spralliga, kloka, roliga, bestämda lilla flicka.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Du tar sådana UNDERBARA bilder!! Jag riktigt ryser! Fröken Ö verkar vara ett jätte mysigt ställe. Vad blir det nu när det inte finns kvar? Öppnar du något liknande?

Therese sa...

Barn är härliga och du har en liten sötnos!

Julia sa...

Jag har en flicka som stämmer in på din beskrivning :) Två till faktiskt :) Du tar fina bilder Josefin!

Krickelin sa...

Jättefin blogg, gillar mycket.

Anonym sa...

Nu har jag tittat och läst, och läst och tittat, länge. Jag älskar det här, jag vet inte riktigt vad jag ska göra av mig själv. Tack!

Anonym sa...

hejhej, har just hittat hit in och tänkte bara säga att jag gillar din blogg!

Josefin sa...

det känns fint att ni ser det som jag ser. och skriver. jag vill bara krama er!