torsdag 5 mars 2009

Hon


Min modiga, glada, spralliga, kloka, roliga, bestämda lilla flicka.

8 kommentarer:

Tove sa...

Du tar sådana UNDERBARA bilder!! Jag riktigt ryser! Fröken Ö verkar vara ett jätte mysigt ställe. Vad blir det nu när det inte finns kvar? Öppnar du något liknande?

Therese sa...

Barn är härliga och du har en liten sötnos!

Julia sa...

Jag har en flicka som stämmer in på din beskrivning :) Två till faktiskt :) Du tar fina bilder Josefin!

Krickelin-Krickelin sa...

Jättefin blogg, gillar mycket.

Ariel sa...

Nu har jag tittat och läst, och läst och tittat, länge. Jag älskar det här, jag vet inte riktigt vad jag ska göra av mig själv. Tack!

Vera sa...

hejhej, har just hittat hit in och tänkte bara säga att jag gillar din blogg!

Josefin sa...

det känns fint att ni ser det som jag ser. och skriver. jag vill bara krama er!

disa sa...

楓采,荷蘭村,亞士頓,湖水岸,水月雅緻,風緻主題,城市水棧,麗緹,簡愛,沐蘭,悅豪,高登,四季,愛莉園,微風,楓采,紅樓,麗景,七星,歐悅,楓采,桂冠,震點樂,歐悅,微風,沐夏,遊桐花,101,真善美,長青,港賓,甜蜜蜜,百老匯,箱根,碧雲天,采舍,涵碧園,愛情海,楓林,悅萊,花園,喜來登,春風,楓采時尚,麗緹,谷關明,圓緣,夢田,亞曼尼,花鄉,璽朵,允頌,春風,河堤,綠驛,御宿,激點,布拉格,青森,凱撒,柏克,國妃鷹堡,長興,花嫁情境,威尼斯,峇里島,日光花園,四季,春天,伊甸風情