torsdag 8 januari 2009

Drama i min vrå




Såhär glamoröst och dramatiskt kan det vara ibland, hemma i min kammare en dunkel föräldrarledig dag! Skulle testa om jag kunde fotografera lite klänningar till försäljning. De hänger ju här och bara väntar. Och vips, så blev det ett vibrerande showroom här hemma. OOoh. Klick.
Den söta, korallrosa klänningen är ifrån 40-talet och till en väldigt liten kvinna. Den spricker nästan på mig. Den bruna är i liknande modell men lite större. Rävboan är gammal men jag vet inte från när. Den lilla vita, pärlbeströdda börsen i min hand, fick min farmor när hon var liten flicka. Den vill jag inte sälja, någonsin.
Jag får lust att skulptera nu. Stora berg av saker.

1 kommentar:

Anonym sa...

du är så galet vacker!
måndag,ons är dagar som passar fint för mig.kan du?