måndag 19 januari 2009

Röda fläckar



Ja, en helg har gått. Så mysig. Det är tack vare soffan, tror jag. Och tack vare nystädat, väldigt mycket godis i skafferiet, fina vänner på sushibesök, P3 guldgala, bära bebis i sele och mata bebis med sked och flaska. Trodde ALDRIG jag skulle säga det, men det är ganska skönt att ha slutat amma. Jag gör ljud, upp och ner, han svarar, han ler. Vi kan mötas, jag ser att han är nöjd. Han behöver mig.

L, jag vill värma dina vilsna händer. Du verkade så orolig och skör i lördags. Jag hoppas allt går bra nu. Du ska sova gott.

3 kommentarer:

Alex sa...

Jag har också slutat amma. Nyss. Min unge blev mycket gladare och se där, min man och jag kan dela på nätterna! Hallelujah!

Josefin sa...

Vad skönt att det gått så bra! Hur gammal var din bebis när du slutade?
Jag känner det lite snopet. Men det känns ändå helt rätt.
kram!

Alex sa...

Han är tre månader. Går inte upp i vikt som han ska. En minibebis. Nu ska han gödas på ersättning!